В школі створена система учнівського самоуправління, яка охоплює усі сфери шкільного життя: підтримка порядку і дисципліни в школі; організація навчального процесу; организація позакласної та позашкільної діятельності школярів. Метою створення і діяльності органів учнівського самоуправління є формування в учнів готовності і можливості управлінської діяльності.Найвищим органом самоуправління є загально шкільна учнівська конференція. Для досягнення своїх цілей учнівське самоуправління вирішує наступні задачі:
допомога учням у пізнанні себе і світу, адаптація до життя, соціального захисту своїх прав і інтересів в усіх сферах життя й усвідомлення, що особистість розвивається тільки в колективі;
забезпечення необхідних умов для всебічного розвитку та творчої самореалізації у відповідності до їх потреб;
формування якостей особистості школярів через організацію їх життя та діяльності;
забезпечення умов для захисту прав та інтересів учнів, а також їх відстоювання.
Принципи діяльності учнівського самоуправління:
Принцип взаємодовіри
Принцип взаємодопомоги
Принцип співробітництва
Принцип єдиного планування
Школа зробила перші кроки до формування соціокультурного центру життя мікрорайону школи. Для багатьох мешканців міста стало звичним приходити на шкільний спротивний майданчик для занять фізкультурою та спортом, приймати участь у проведенні випускного вечора. На будівлі школи встановлені пам’ятні дошки І.М. Кожедубу, Б.І.Чернякову, а до 70-річчя початку Великої Вітчизняної війни - пам’ятний знак випускникам 1941 року.
5. Резерви для підвищення якості навчально-виховного процесу:
формування основних компетенцій через запровадження нових державних стандартів, оптимізації навчально процесу та удосконалення інноваційних форм роботи з обдарованими дітьми, дітьми - інвалідами та іншими з метою індивідуалізації навчання;
розробка та впровадження нових та інноваційних механізмів напрямків освіти, на основі проекту "Моя Нова школа";
поліпшення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного тестування;
інформатизація освітнього процесу;
розвиток профільної освіти;
покращення оптимальних умов діяльності вчителів їх творчого зростання та досягнення професійного успіху;
розв’язання проблеми якості освіти та виховання на основі використання інноваційних технологій, кращих досягнень науки та досвіду;
розвиток і удосконалення здоров’язберігаючих технологій;
матеріальне та технічне до оснащення навчального процесу;
удосконалення системи різних форм навчання та виховання. В тому числі, за допомогою Інтернет;
покращення психологічної компетентності педагогічних працівників школи;
зміцнення та розширення зв’язків з научними організаціями, громадскістью, батьками як відкритий освітній простір.