1.  
Конкурс читців «Читаем Пушкина»
5-8
  1.  
Свято останнього дзвоника
1-10
 
4.3. Органи учнівського самоуправління  
             В школі створена система учнівського самоуправління,  яка охоплює усі   сфери шкільного  життя:  підтримка  порядку і дисципліни в школі; організація навчального  процесу; организація позакласної та позашкільної  діятельності школярів. Метою створення і діяльності органів учнівського самоуправління є формування в учнів готовності і можливості управлінської діяльності. Найвищим органом самоуправління є загально шкільна учнівська конференція. Для досягнення своїх цілей учнівське самоуправління вирішує наступні задачі:
Принципи діяльності учнівського самоуправління:
       Школа зробила перші кроки до формування соціокультурного центру життя мікрорайону школи. Для багатьох мешканців міста стало звичним приходити на шкільний спротивний майданчик для занять фізкультурою та спортом, приймати участь у проведенні випускного вечора. На будівлі школи встановлені пам’ятні дошки І.М. Кожедубу, Б.І.Чернякову, а до 70-річчя початку Великої Вітчизняної війни -  пам’ятний знак випускникам 1941 року.
  1. 5.     Резерви  для підвищення якості навчально-виховного процесу:
  1. формування основних компетенцій через запровадження нових державних стандартів, оптимізації навчально  процесу та удосконалення  інноваційних форм роботи з обдарованими  дітьми, дітьми  - інвалідами та іншими з метою індивідуалізації навчання;
  2. розробка та впровадження нових та інноваційних механізмів напрямків освіти, на основі проекту "Моя Нова школа";
  3.  поліпшення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного тестування;  
  4. інформатизація освітнього процесу;  
  5. розвиток профільної освіти;
  6.  покращення оптимальних умов діяльності вчителів їх творчого зростання та досягнення професійного успіху;
  7.  розв’язання проблеми якості освіти та виховання на основі     використання інноваційних технологій, кращих досягнень науки та досвіду;
  8. розвиток і удосконалення здоров’язберігаючих технологій;
  9. матеріальне та технічне до оснащення навчального процесу;
  10.  удосконалення системи різних форм навчання та виховання. В тому числі, за допомогою Інтернет;
  11.  покращення психологічної компетентності педагогічних працівників школи;
  12.  зміцнення та розширення зв’язків з научними організаціями, громадскістью, батьками як відкритий освітній простір.
Сделать бесплатный сайт с uCoz